کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان در بازی فردا باید با احتیاط بیشتری به مصاف السد برود و پیروزی مقابل العین را فراموش کند.

محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در رابطه با بازی فردای سپاهان مقابل السد گفت: با توجه به اینکه سپاهان بازی دومش را در این فصل لیگ قهرمانان انجام می‌دهد ، شناخت و انالیز به دست آمده از تیم السد می‌تواند کمی کار را برای سپاهان راحت‌تر کند، اما با این حال تیم السد حریف سخت تری نسبت به العین می‌باشد و سپاهان باید با احتیاط بیشتری پا به میدان بگذارد و در باد پیروزی مقابل العین نخوابند.

او در ارتباط با تاکتیک سپاهان در بازی خارج از خانه مقابل السد گفت: ۲۰ دقیقه اول بازی سپاهان با ارایه بازی منطقی و محتاطانه سعی در شناخت حریف خود خواد داشت و با توجه به روند بازی تاکتیک مورد نظر خود را پیدا خواهد کرد و گفت تیم با داشته‌هایی که دارد می‌تواند از تاکتیک‌های مختلفی استفاده کند.

کارشناس فوتبال در باره‌ بازی اول سپاهان مقابل العین امارت معتقد است: تیم سپاهان توانست با تاکتیکی مناسب و استفاده از سانتر از جناحین تیم العین را درخانه خود شکست دهد، ولی با این حال تیم العین نیز آنچنان حریف قدرتمندی مقابل سپاهان نبود.
محمدرضا کربکندی گفت تیم‌های سپاهان و السد و النصر شانس بیشتری نسبت به العین برای صعود از گروه دارند و امیدوار است سپاهان یکی از این دو تیم صعود کننده باشد.

او در پایان با توجه به مشخص نبودن بحث میزبانی نمایندگان ایران در دور برگشت مرحله گروهی گفت: سپاهان باید خود را برای بازی‌های خارج از خانه آماده نگه دارد و برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم.
 
انتهای پیام/ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.