فرماندار مشهد گفت: از جمعیت سه میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۱۷ نفری شهر مشهد و بخش مرکزی این شهرستان ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۶۲ نفر واجد شرایط رای دهی و در سن قانونی برای رای دادن هستند.

دو سوم جمعیت شهر مشهد واجد شرایط رایبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد امروز در نشست خبری گفت: تولد رای دهندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید قبل از دوم اسفند ماه ۱۳۸۰ باشد و در شهرستان مشهد شامل شهر و بخش مرکزی این شهرستان ۱۲۳ هزار نفر به عنوان رای اولی در این انتخابات می‌توانند رای دهند.

او ادامه داد: در حالی که تعداد شعب اخذ رای در دوره گذشته انتخابات مجلس هزار و ۱۰۹ شعبه بود این تعداد با افزایش ۴۱۱ شعبه به هزار و ۵۲۰ شعبه رسیده است.

فرماندار مشهد گفت: مشهد به ۱۹ منطقه انتخاباتی تقسیم شده و به ازای هر ۱۰ شعبه یک مسوول تعیین شده است و امنیت منطقه انتخاباتی نیز توسط یک مسئول انتظامی که از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان منصوب شده تامین می‌شود.

هاشمی افزود: از هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در مشهد ۶۴ درصد در مدارس، ۲۰ درصد در مساجد و بقیه در سایر اماکن مانند دانشگاه‌ها، حسینیه‌ها و محیط‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.