استاندار آذربایجان غربی بر لزوم تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،  در جریان دیدار امروز معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با استاندار آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری از تلاش‌های امداد گران جمعیت هلال احمر در امدادرسانی به حادثه دیدگان بلایای مختلف تقدیر کرد و گفت: تلاش‌های جمعیت هلال احمر در مدیریت بحران و رسیدگی به حادثه دیدگان جای تقدیر دارد.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش مهم تجهیز ناوگان امدادی در ارتقای توان عملیاتی هلال احمر گفت: شرایط جغرافیایی و بروز حوادث مختلف طبیعی و انسانی می‌طلبد تا ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان غربی بویژه در خصوص آمبولانس و خودرو‌های پیشرفته تجهیز گردد.

وی در ادامه به وضعیت جغرافیایی استان و حادثه خیز بودن این منطقه اشاره کرد و افزود: رسیدگی بموقع و درست در بحران‌ها نیازمند امکانات لازم و پیشرفته است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز ضمن ارائه گزارشی از تلاش‌های این جمعیت در امدادرسانی زمستانی، به طرح ویژه امدادی در ۵ استان غربی کشور به منظور مدیریت درست برف و کولاک اشاره کرد و گفت: در این طرح امکانات امدادی از نقاطی که درگیر برف و کولاک نیستند به مناطق غربی گسیل می‌شود.

حامد سجادی برای تجهیز ناوگان امدادی هلال احمر آذربایجان غربی از جمله تامین آمبولانس قول مساعد داد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.