مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم باید فارغ از هر جناحی باید با تحلیل و آگاهی کامل نمایندگان مجلس را انتخاب کنند تا مجلس آگاه و توانمند داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم اعلمی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان  این تیپ بیان کرد: مردم  فارغ از هر جناحی باید با تحلیل و آگاهی کامل نمایندگان مجلس را انتخاب کنند تا مجلسی آگاه و توانمند داشته باشیم و نمایندگان منتخب بتوانند کشورمان را به سوی اهداف انقلاب اسلامی هدایت کنند.

او افزود: شرکت در انتخابات برای هرایرانی از هر قشر و نژادی امری واجب است و باید برای نشان دادن پایبندی به مقدسات و پایمال نشدن خون شهدا به پای صندوق‌های رای برویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: رای دادن مردم نوعی قدرشناسی در قبال خون شهدا به‌خصوص خون شهید حاج قاسم سلیمانی است و از طرفی نظام و انقلاب اسلامی ایران را چهار سال بیمه می‌کند.

اعلمی نژاد با اشاره به توطئه، فشار و تهدیدات کشور‌های مستکبر به ویژه افزود:حضور مردم در انتخابات امسال گام بلند دیگری برای رشد و پیشبرد انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبرین جهان است.

او، خدا ترس بودن، انقلابی بودن و پشتیبان ولایت فقیه بودن از مهم‌ترین ملاک‌ها برای انتخاب نماینده عنوان کرد و گفت: سعی کنیم نماینده‌ای را به مجلس بفرستیم که از حقوق مردم دفاع کند و نسبت به سرنوشت استان و کشور بی‌توجه نباشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.