جانشین رییس پلیس راه زنجان با اشاره به اینکه مه غلیظ و یخبندان جاده های استان زنجان را فرا گرفته از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مه غلیظ و یخبندان ذر جاده های استان زنجان / از سفرهای غیرضروری بپرهیزیدجانشین رییس پلیس راه زنجان به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به  اینکه مه غلیظ و یخبندان به خصوص در اتوبان زنجان - قزوین و زنجان - تبریز حاکم است از رانندگان خواست از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
 
سرهنگ عظیمی گفت:تردد در گردنه های کوهستانی استان زنجان  نیز فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
 
مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان اینکه با تلاش راهدران محور دندی به تخت سلیمان شب گذشته  بازگشایی شد گفت : عبور از این محور و سایر گردنه های کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ میسر است.
 
محمدی گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
 
سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان نیز به خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: سامانه بارشی امروز بتدریج از استان خارج شده و و از روز چهارشنبه سامانه  جدید بارشی  وارد استان  می شود و موجب بارش برف و باران در مناطق مختلف استان خواهد شد.
 
سلطانی  دمای فعلی زنجان را منفی۲درجه اعلام کرد که نسبت به روز گذشته یک درجه کاهش نشان می دهد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.