رئیس مجلس روسیه در دیدار با رئیس مجلس افغانستان گفت: تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان در طول حضور نظامی آمریکا در این کشور 200 برابر افزایش یافته است.

تعداد لابراتوارهای مواد مخدر در افغانستان 200 برابر افزایش یافته استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس دومای دولتی روسیه در دیدار با میررحمان رحمانی، رئیس مجلس افغانستان گفت: تعداد لابراتوار های مواد مخدر در افغانستان در طول حضور نظامی آمریکا در این کشور 200 برابر افزایش یافته است.

ولودین بیان داشت: ما بی تفاوت نیستیم؛ ما نمی توانیم نگرانی خود را از افزایش 200 مرتبه ای آزمایشگاه های مواد مخدر طی 20 سال گذشته که ایالات متحده در افغانستان حضور نظانی دارد ابراز نکنیم.

این سیاستمدار روسی یادآور شد: آمریکایی ها در افغانستان و از جمله در حفظ مرزهای افغانستان مسئولیت دارد؛ در این ارتباط، می خواهم بدانم كه با چنین تعداد آزمایشگاه های مواد مخدر که رو به رشد هم است، پس این مواد به کدام کشورها منتقل می شوند؟

وی به همتای افغانستانی خود گفت: سال آینده 20 سال از زمان حضور ایالات متحده آمریکا در افغانستان می گذرد، لذا خوب خواهد بود تا بدانیم که در این سال ها به چه تعداد مراکز صحی ساخته شده است و کدام پروژه های عمرانی در افغانستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار