اولیویه ژیرو به سرمربی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد برای بازی در مسابقات پیش رو آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اولیویه ژیرو مهاجم تیم فوتبال چلسی به فرانک لمپارد اعلام کرده تا پایان فصل آمادگی بازی در دیدار‌های پیش رو را دارد. مهاجم فرانسوی چلسی تاکنون فرصت حضور در ۸ دیدار را به دست آورده و در بازی شب گذشته تیمش برابر منچستریونایتد از دقیقه ۶۸ وارد میدان شد و یک گل هم زد که کمک داور ویدیویی آن را مردود اعلام کرد.

در طول نقل و انتقالات زمستانی، از باشگاه‌های اینترمیلان ایتالیا و مارسی فرانسه به عنوان مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شد، اما به دلیل اینکه چلسی نتوانست جایگزین مناسبی برای ژیرو جذب کند، در نهایت جدایی او منتفی شد.


بیشتر بخوانید: ۴ بازیکن در پایان فصل استمفوردبریج را ترک می‌کنند


ژیرو در برنامه‌های لمپارد جایی ندارد و در بیشتر بازی‌های این فصل نیمکت نشین بوده است. با این وجود ژیرو هنوز ناامید نشده و قصد دارد به تلاش خود ادامه دهد تا جایگاهش در تیم ملی فرانسه در مسابقات یورو ۲۰۲۰ را از دست ندهد.

ژیرو در این باره گفت: من بازیکن چلسی هستم و نیاز دارم که روند رو به رشدم را ادامه دهم. می‌خواهم تمام توانم را برای تیم صرف کنم و هدفم این است که در تمام مسابقات پیش رو بازی کنم. این هدف بزرگی است که من آن را دنبال می‌کنم.

مهاجم فرانسوی چلسی در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد تمرکز من روی چلسی و اهداف تیم است. می‌خواهم به جنگیدن ادامه دهم و به روند گلزنی بازگردم. هر بازی برای من یک فرصت است تا به هدفی که دارم برسم.


بیشتر بخوانید: احتمالی جدایی ستاره لیگ برتری از جمع آبی‌ها قوت گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار