فرماندار کنگاور تعداد واجدین شرایط در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین را در این دوره انتخابات مجلس حدود ۱۷۴ هزار نفر اعلام کرد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خیرالله خزایی فرماندار کنگاور با اشاره به افزایش شور و هیجان انتخاباتی در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، گفت : هرچه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم شور و نشاط کاندیدا‌ها و هوادارانشان بیشتر و بیشتر می‌شود.

 خزایی گفت : در این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین ۱۷ کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فرماندار کنگاور تعداد شعب انتخاباتی در سطح این حوزه انتخابیه را ۲۵۱ شعبه اعلام و گفت: در هر شعبه یک صندوق در نظر گرفته شده و مجموعا ۲۵۱ صندوق برای جمع آوری آرای مردم در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است.

خزایی با اشاره به برقراری امنیت مطلوب در سطح حوزه انتخابیه، گفت: تمام نیرو‌های نظامی و امنیتی پای کار هستند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

فرماندار کنگاور با اشاره به حضور پرشور کنگاوری‌ها در ادوار مختلف انتخابات، گفت: در دروه گذشته انتخابات ریاست جمهوری مردم شهرستان مشارکت بیش از ۷۰ درصدی داشته‌اند و پیش بینی می‌شود در این دوره انتخابات مجلس مشارکتی بیش از ۶۵ درصد داشته باشند.

خزایی کاندیدا‌ها را به رعایت قانون توصیه کرد وافزود: از میان صندوق‌های رای قرار است یک نفر به عنوان نماینده از میان ۱۷ کاندیدا انتخاب شود و همه باید به رای هم احترام بگذاریم.

او از برخی هواداران کاندیدا‌ها که قوانین تبلیغات را رعایت نمی‌کنند هم انتقاد کرد و افزود: متاسفانه علی رغم اینکه مکان‌هایی برای تبلیغات کاندیدا‌ها در سطح شهر در نظر گرفته شده باز هم شاهد چسباندن پوستر و نصب بنر در نقاط مختلف شهر و مناطق ممنوعه هستیم و از کاندیدا‌ها و هوادارانشان می‌خواهیم قانون را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.