مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع کالای قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی، متهم دستگیر و با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از واحد صنفی وی ۴۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تحویل کالای قاچاق کشف شده به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه باسرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۸ هزار عدد ماده محترقه در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در شهرستان آمل به اجرا در آمد. او گفت: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان ورود و عرضه مواد محترقه در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری عوامل اطلاعاتی سپاه، و انجام ایست و بازرسی‌های کنترلی در یکی از محور‌های مواصلاتی متهم را که قصد جابجایی مواد محترقه از طریق اتوبوس‌های مسافر برای را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از وسایل همراه متهمان که در قسمت بار خودرو جاسازی شده بود ۱۸ هزار و ۵۰۴ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که متهمین پس از تشکیل پرونده به دلیل اخلال در نظم و امنیت عمومی به مرجع قضائی معرفی شدند کرد.

سارق حرفه‌ای منزل در بهشهر دستگیر شد

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیرکردند.

او افزود: متهم که دارای سوابق کیفری در این شهرستان نیز بوده است در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۱ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی به فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود مظنون شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد، افزود: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۹ معتاد متجاهر در شهرستان بابل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.