حبیب الله خجسته پور با بیان اینکه امانت‌داری مسئله نخست انتخابات است گفت: ۱۲ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در انتخابات موضوع اصلی امانت‌داری است، گفت: آرای مردمی امانتی در دست اعضای ستاد انتخابات است که همگی وظیفه دارند در عین بی‌طرفی در حفظ آن کوشا باشند.

او با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در سطح استان سمنان می‌کوشند، بیان کرد: بازرسان، ناظران و اعضای شعب، مأموران نیروی انتظامی و غیره همگی با هم تلاش دارند تا به بهترین نحو انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شده است، گفت: تمام سر ناظران، ناظران، مسئولان شعب و غیره معرفی و آموزش داده شده‌اند تا مشکل خاصی پدید نیاید.

خجسته پور بیان کرد: مردمی که با هزاران امید پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند به مجریان اعتماد کرده و رأی خود را می‌دهند لذا لازم است تا مجریان انتخابات از کار‌های سلیقه‌ای پرهیز کرده و طبق قانون عمل کنند.

او با اشاره به تلاش ۹ ماهه اعضای ستاد انتخابات استان سمنان، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام تمهیدات لازم اندیشیده و زمینه برای حضور پرشور در انتخابات که همانا افتخاری برای نظام اسلامی ایران است فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: فرآیند‌های روز رأی‌گیری همچنین از طرف ستاد انتخابات در پی اطلاعیه‌هایی به سمع و نظر مردم و همچنین ناظران و برگزار کنندگان انتخابات خواهد رسید.

خجسته پور با اشاره به ضرورت همراهی و هماهنگی بین اعضای برگزار کننده انتخابات به خصوص نماینده فرماندار و همچنین سربازرس‌های شعب، بیان کرد: انجام درست فرآیند انتخابات و لزوم تعامل مطلوب میان عوامل اجرایی انتخابات در سراسر شهرستان‌های استان سمنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.