رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۲۹ کاندیدای همدانی انصراف خود را برای حضور در انتخابات اعلام کردند.

انصراف ۲۹ کاندیدای همدانی از حضور در انتخاباتمصطفی آزادبخت رئیس ستاد انتخابات استان همدان، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به انصراف برخی از نامزد‌های انتخابات تا روز گذشته، افزود: تاکنون از ۱۸۳ کاندیدای تایید صلاحیت شده، ۱۵۴ نفر در رقابت‌های انتخابات مجلس باقی مانده اند.

او با بیان اینکه در استان همدان هزار و ۲۸۷ شعبه اخذ رای وجود دارد، ادامه داد: ۵۶۹ شعبه شهری و ۷۱۸ شعبه روستایی در روز انتخابات رای مردم را اخذ خواهند کرد.

آزاد بخت بیان کرد: شعبه اخذ رای ۹۵۲ شعبه ثابت و ۳۳۵ شعبه سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: در استان همدان یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۰۲ هزار و ۸۸۷ نفر مرد و ۷۰۱ هزار و ۸۴۳ نفر زن است.

آزادبخت با اشاره به وجود ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان، افزود: ۳۲هزار و ۵۱۰ رای اولی مرد و ۳۱ هزار و ۸۱ رای اولی زن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

او درباره برگزاری انتخابات الکترونیک، گفت: هم اکنون از ۲۵‌مرحله انتخابات در کشور ۲۳ مرحله به صورت الکترونیک بوده و دو مرحله اخذ رای و شمارش به صورت دستی انجام می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: استان همدان دارای ۱۰ شهرستان و ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲۶ حوزه انتخابیه شامل ۷ حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.