ترس از سقوط هواپیما، مسافران را دست به دعا کرد

طوفان دنیس که تا کنون خسارات زیادی را به بار آورده، باز هم مشکل ساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم و تصاویر منتشر شده که توسط یکی از مسافران پرواز RayanAir ضبط شده است نشان می‌دهد مسافران گرفتار شده در طوفان سخت و سهمگین دنیس بخاطر لرزش های شدید هواپیما و تغییر جهت های ناگهانی‌اش به جهت های مختلف، دچار ترس و اضطراب شدید شده و با گریه دست به دعا برداشتند گویی این لحظات را اخرین لحظات زندگی خود می‌دانند. این مسافران با ترس فراوان که وجودشان را فرا گرفته خیلی محکم صندلی های جلویی خود را گرفته‌اند و حتی عده‌ای هم از اضطراب و تکان های شدید به شدت حالشان بد شد.

این هواپیما که از وجده کرواسی به شهر بروگسل پایتخت بلژیک می‌رفت به طور متوسط حدود ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه در آسمان بود و بعد از گذراندن ساعاتی سخت و التهاب آور، توانست با موفقیت در فرودگاه شارلوا بلژیک فرود بیاید.

این در حالی است که هزاران نفر از مردم انگلیس هم مجبور شدند در پی سیل و طغیان هایی که در کشورشان رخ داده است خانه هایشان را ترک کنند. طغیان هایی که گفته می‌شود از عواقب طوفان دنیس بوده و در 200 سال اخیر در این کشور بی سابقه است. بارش های فراوان در 4 روز متوالی سبب ایجاد سیلاب شده که خانه های مردم را در بر گرفته است.  در پی این اتفاق، مقالمات این کشور دستور تخلبه خانه ها را به مردم داده‌ و هشدار دادند که این شرایط اضطراری است و در صورت عدم تخلیه، شما در معرض خطر بوده و خود مسئول حفظ امنیتتان هستید.

گفته شده است همچنان شرایط اضطراری و هشدار سیل در بیشتر مناطق این کشور وجود دارد.


بیشتر بخوانید:  گریه بچه میمون بالا سر جنازه مادرش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.