دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه ۳۰ بهمن ما با رقابت چهار تیم برگزار شد.

پیروزی حفاری در دور رفت پلی آف فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۱ صبح با رقابت چهار تیم صدر جدولی در سالن الغدیر تهران و شهید بهشتی مشهد برگزار شد. در این بازی‌ها ۲ تیم سایپا و ملی حفاری به مصاف هم رفتند و هیئت فوتبال خراسان رضوی میزبان مس رفسنجان بود. دور برگشت این مسابقات جمعه ۹ اسفند ماه در خانه مس رفسنجان و ملی حفاری اهواز برگزار می‌شود.

نتایج رقابت‌های این دور به شرح زیر است:

سایپا ۳ _ ۴ ملی حفاری

سایپا تهران در این رقابت حساس و پایاپای نتیجه را به حریف واگذار کرد. این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر ۲ به نفع تیم حفاری به پایان رسید. در ابتدا آرزو صدقیانی زاده از نقطه پنالتی دروازه تیم حفاری را باز کرد، اما حریف با ۲ گل سحر پاپی پیش افتاد و با این برتری به رختکن رفت. در نیمه دوم مارال ترکمان و یاسمن پاکجو برای سایپایی‌ها گل زدند، اما در آخر، تیم ملی حفاری با دبل فاطمه پاپی، سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا با انگیزه بالایی میزبان نارنجی پوشان در دور برگشت پلی آف باشد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲ _ ۲ مس رفسنجان

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در دیگر بازی مرحله پلی آف به نتیجه تساوی رضایت دادند. تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال رقابت‌ها در رفسنجان مشخص شود. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم رفسنجان جلو بود، اما در پایان بازیکنان هیات خراسان این بازی را به تساوی کشاندند تا دست خالی از این بازی بیرون نیایند. گل‌های مس در این دیدار را هما آقایی و زهرا قلی زاده به ثمر رساندند. برای تیم هیئت خراسان هم طناز آرمات و نسیمه غلامی گل زدند.


بیشتر بخوانید: ستاره‌های فوتسال بانوان در پلی آف لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار