بخش خصوصی در مدیریت ناوگان حمل و نقل عمومی فعال‌تر می‌شود/حمل و نقل پایدار چیست؟

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: فضای مشارکت بخش خصوصی در مدیریت بهره‌برداری ناوگان حمل و نقل عمومی مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آرش ارشد، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج با اشاره به بند پنجم افق کرج ۱۴۱۴ گفت: به زودی صحنه حمل و نقل کرج تدوین می شود و فضایی ایجاد خواهد شد تا بخش خصوصی بتواند بهره برداری از ناوگان حمل و نقل عمومی را مدیریت کند.

او افزود: در بند پنجم افق کرج ۱۴۱۴ اشاره شده که کرج با تکیه بر سیستم حمل و نقل عمومی با اولویت حرکت پیاده در شهر، شهری انسان محور است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج حمل و نقل پایدار زمانی محقق می شود که اولا اگر مسافر قصد عزیمت به هر نقطه ای از شهر را داشت با اولین ایستگاه تنها ۳۰۰ متر فاصله داشته باشد و ثانیا در حمل و نقل پایدار شرایط جوی و آب و هوایی بی تأثیر است یعنی ناوگان در هر شرایط جوی در دسترس و قابل استفاده خواهد بود.

تو در ادامه افزود: باید بتوانیم تصدی گری در حمل و نقل را از شهرداری گرفته و به مردم واگذار کنیم تا هم برون سپاری کرده و هم طبق قانون عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.