مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : خاموشی‌هایی که برای تعمیرات شبکه و همچنین شاخه زنی درختان در نظر گرفته بودیم به بعد از انتخابات موکول شد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه قرار بود طی هفته جاری خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در برخی نقاط شهر کرمانشاه با هدف تعمیرات و همچنین شاخه‌زنی درختان اعمال کنیم، گفت : خاموشی‌ها در این هفته متوقف و به هفته آینده موکول شد.

او گفت : به جهت فعالیت‌های انتخاباتی نامزد‌ها و برنامه‌هایی که ستاد‌های انتخاباتی داشتند و تامین برق آن‌ها ضروری بود، خاموشی‌ها را به هفته بعد از انتخابات اعمال خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: چون به ایام خانه‌تکانی مردم نزدیک می‌شویم خاموشی‌ها را در ساعت‌هایی مانند هشت تا ۱۰ صبح و همچنین ۱۳ تا ۱۵ بعدازظهر در نظر گرفتیم که معمولا زمان استراحت مردم است و کار کمتری دارند.

مرآتی با اشاره به اینکه خاموشی‌ها هیچ ارتباطی به کمبود تولید برق ندارد، گفت: در استان کرمانشاه مشکلی در زمینه تامین برق از سوی نیروگاه‌ها نداریم.

او افزود: مسائلی که درباره محدودیت سوخت برخی نیروگاه‌ها به دلیل سرما و افزایش مصرف گاز خانگی مطرح شده مربوط به استان کرمانشاه نیست و ما در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

مرآتی تنها دلیل خاموشی‌ها را تعمیرات شبکه اعلام کرد و افزود: این تعمیرات را به جهت جلوگیری از خاموشی‌های فصل تابستان انجام می‌دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.