دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : ۳۲ هزار نفر در این استان برگزاری انتخابات مجلس را بر عهده دارند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه همواره در ده دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی میانگین کشور با ۶۰ درصد مشارکت را کسب کرده است.

او درباره نحوه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه گفت : به جز مرحله اخذ رأی و شمارش آرا مابقی مراحل به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر در سطح استان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات واجد شرایط بوده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر رأی اولی هستند.

سلیمانی گفت: شمار مجموع عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی برای برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کرمانشاه به ۳۲ هزار نفر می‌رسد.

این مسئول افزود: به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یک هزار و ۵۸۵ شعبه اخذ رأی دایر می‌شود.

او آمار نهایی نامزد‌هایی که از حضور در رقابت‌ها انصراف داده‌اند ۲۰ نفر اعلام و گفت: از این تعداد هشت نفر از حوزه انتخابیه کرمانشاه، سه نفر از حوزه انتخابیه اورامانات، دو نفر از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سه نفر از حوزه انتخابیه سنقروکلیایی، دو نفر از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو و دو نفر از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب از حضور در رقابت‌های این دوره مجلس انصراف دادند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.