تعداد ۶۹ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در استان کرمان تا عصر چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ادامه رقابت انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی‌زاده، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون ۳ نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، ۶ نفر از حوزه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، ۲ نفر از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، ۵ نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، ۲۰ نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور و ۲ نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار، قلعه‌گنج فاریاب انصراف داده‌اند.

او افزود: از این تعداد، در مجموع ۱۱ نفر زن و ۵۸ نفر مرد از ادامه رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده‌اند.

تقی زاده تصریح کرد: لیست نهایی نامزد‌ها صبح روز جمعه دوم اسفند ماه در محل شعب‌های اخذ رای از سوی فرمانداری‌ها نصب خواهد شد.

او بیان داشت: تا کنون ۱۲۱ نامزد در رقابت‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان حضور دارند.

به گفته تقی زاده تا عصر پنجشنبه اول اسفند ماه، نامزد‌هایی که تمایل به انصراف دارند، می‌توانند انصراف خود را به هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌های محل ثبت نام به صورت کتبی اعلام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار