مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: ازساخت و ساز‌های غیرمجاز در محله قشلاق سنندج جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان فتحی مدیر شهرداری منطقه دو سنندج با بیان اینکه تعدادی افراد سودجو با هدف ساخت و ساز غیرمجاز در تپه‌های واقع در محله قشلاق اقدام به حفاری نموده بودند، گفت: نیرو‌های اجرائیات این شهرداری پس از اطلاع از موضوع نسبت به جلوگیری از حفاری و پرکردن حفاری‌های صورت گرفته اقدام نمودند.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح شهر است.

فتحی بیان کرد: بسیاری از اراضی در محدوده و خارج از محدوده شهر‌ها جزء اراضی ملی بوده و یا مالکیت آن‌ها در اختیار مابقی ادارات است که باید این ادارات هم در راستای حفظ وصیانت از اراضی تحت مالکیت خود شهرداری را یاری کنند.

او افزود: روز گذشته تعدادی افراد سودجو بصورت شبانه اقدام به حفاری در برخی از تپه‌های واقع درمحله قشلاق نموده بودند.

فتحی اعلام کرد: نیرو‌های اجرائیات این منطقه در حین گشت زنی متوجه اقدام این افراد شده بودند که خوشبختانه با اقدام بموقع توانستیم مانع از ادامه حفاری شده واز تصرف این زمین‌ها جلوگیری کنیم.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج اعلام کرد: گزارش اقدام این افراد سودجو به مراجع قضایی اعلام شده و امیدواریم با مشارکت و تعامل لازم تمامی دستگاه‌ها بتوانیم مانع از ادامه فعالیت افراد سودجو در زمینه ساخت و ساز غیرمجازباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.