رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: نیرو‌های پلیس راهور با تمام قوا آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی و نظارت بر جاده‌های استان هستند.

سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای ایام نوروز، اقداماتی از قبیل؛ استفاده از ظرفیت کلیه نیرو‌های انسانی، خودرو و موتورسیکلت‌ها جهت نظارت بر تردد وسایل نقلیه انجام می‌شود، ضمن اینکه ۲۰۰ نفر نیروی کمکی از مراکز آموزشی در شهرستان‌های اهواز، آبادان، شوش، اندیمشک و دزفول اعلام همکاری کردند.

او افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی در تعطیلات نوروز، نیرو‌های راهور را در نقاط مهمان پذیر از جمله؛ جاده ساحلی غربی اهواز مستقر خواهیم کرد.

سرهنگ جمشیدی در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز بیان کرد: به منظور جلوگیری از افزایش تصادفات، ۷۲ ساعت بازدید روزانه و احصار ۱۹۷ نقطه حادثه خیز در ۲۷ شهرستان را خواهیم داشت که این نقاط از طریق راهور به شهرداری‌ها جهت رفع نقص به صورت کوتاه مدت اطلاع رسانی شده و همچنین خودرو‌هایی که مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز همزمان می‌شوند توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان اظهار داشت: ایجاد سرعتکاه، نصب دوربین‌های هوشمند پلاک خوان، اصلاح هندسی جاده‌ها از تمهیدات لازم پلیس راهنمایی و رانندگی برای نوروز ۹۹ هستند.

به گفته سرهنگ جمشیدی، وضعیت معابر درون شهری از طریق رسانه‌های استانی و ارتباط‌های زنده و اخبار اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.