هنرمندان و فعالان فرهنگی شرکت در انتخابات را فرصت بدانند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک فرصت استثنایی برای تحقق مطالبات خویش در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبیدالله رستمی سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان افزود: یکی از بهترین راه‌های مشارکت در اداره امور کشور در حوزه فرهنگ و هنر و تصمیمات قانونی در خصوص هنرمندان و فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی انتخاب نماینده در مجلس و ایجاد پل ارتباطی برای پیگیری مطالبات و خواسته‌های هنرمندان از طریق نماینده‌ای است که به مجلس می‌رود.

او افزود: برای تصویب قوانین و مقررات ویژه برای حمایت از هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر شرکت در انتخابات و رای به نماینده اصلح در این مقطع بسیار حائز اهمیت است، با توجه به اینکه استان کردستان استانی فرهنگی و اخیراً سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی و انتخاب شده است لذا لازم است نمایندگانی از استان کردستان به مجلس شورای اسلامی بروند که این خواسته‌های هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه را مدنظر قرار دهند.

رستمی ضمن تشویق و ترغیب مردم کردستان به شرکت در انتخابات اذعان داشت: در این میان قشر هنرمند و نویسنده و خبرنگار دارای رسالت بسیار مهم است که بایستی انتخابات را وسیله و پل ارتباط خود با مجلس شورای اسلامی در نظر بگیرد.

او با اشاره به اینکه مجلس در راس همه امور قرار دارد تاکید کرد: تصویب لوایح و قوانین حمایتی از اصحاب فرهنگ و هنر از کانال مجلس شورای اسلامی خواهد بود این فرصت هم اکنون فراهم شده است که هنرمندان در این انتخابات با کاندیدا‌های مورد نظر به تعامل و رایزنی پرداخته تا به خواسته‌ها و مطالبات برحق خویش صحه بگذارند.

رستمی از همه هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای خواست که در انتخابات پیش رو با قدرت و توان مضاعف شرکت نموده و مردم را در انتخاب نماینده اصلح کمک کنند، زیرا استان کردستان با وجود این همه پتانسیل فرهنگی و هنری نیاز به نمایندگانی فرهنگی و هنری دارد تا از این مقوله در مجلس شورای اسلامی حمایت همه جانبه نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار