فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای تأمین امنیت انتخاباتسردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: مهم‌ترین مأموریت پلیس در پایان سال جاری تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی است که آمادگی‌های لازم در این رابطه احراز شده است.

او  افزود: براساس قانون، حفاظت از صندوق‌های اخذ آرا و شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است که پلیس با آمادگی و تمام توان در استان وظیفه حراست از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از مدت‌ها پیش برنامه ریزی‌های لازم برای تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تلاش ما بر این است تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود شاهد برقراری امنیت مطلوب در زمان انتخابات باشیم تا شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

سردار قنبری با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی مجموعه انتظامی سیستان و بلوچستان در این ماموریت مهم خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش در انتخابات یک اصل مهم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و پلیس استان در این زمینه همه توان خود را به کار بسته و به صورت لحظه‌ای مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد و گفت: وظیفه دینی و انقلابی هر ایرانی به عنوان یک عضو از ملت بزرگ ایران شرکت در انتخابات است و انشاا... با حضور گسترده مردم عزیز در این انتخابات سرنوشت ساز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در دفتر زرین انقلاب باشیم.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار