عوامل تخریب نامزد‌های انتخاباتی اراک در فضای مجازی شناسایی شدند.

شناسایی گردانندگان کانال‌های مخرب انتخاباتی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با کلید خوردن جریان انتخابات مجلس در استان مرکزی برخی افراد به اسم کانال‌های معتبر، کانال‌های غیر واقعی ایجاد کردند و با استفاده از نام کانال معتبر اقدام به انتشار اخبار غیرموثق و غیرواقعی کردند که هدف آن‌ها تخریب برخی افراد بود.

سرهنگ آنقی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در این راستا یک گروه شناسایی شده و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و مراحل برخورد قضایی با این افراد در دست پیگیری است.

او اضافه کرد: انتظار است مردم در خصوص اخبار انتخاباتی به خصوص انصراف نامزد‌ها و ردصلاحیت‌ها به مطالب منتشر شده در فضای مجازی اکتفا نکنند و موارد لازم را از مبادی مربوطه پیگیری کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: تخلفاتی نیز از قبل از شروع انتخابات و در زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی استان مرکزی در فضای مجازی مشاهده شده که همه موارد مستندسازی و به مقام‌های قضایی ارسال شده است.

او ادامه داد: تلفن ۱۱۰ نیز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه گزارش و اطلاعات افراد در خصوص فعالیت‌های سودجویانه برخی افراد در این خصوص است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.