فرمانده انتظامی شهرستان دهلران:

امنیت، زیربنای انتخابات سالم است

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور زیربنای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان دهلران را فراهم آورده است، گفت: امنیت، زیربنای انتخابات سالم است.

امنیت، زیربنای انتخابات سالم است

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امنیت را برای هر جامعه‌ای حیاتی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانست این نقش حیاتی را در تمامی جنبه‌های آن ایفا کند.

او بیان کرد:نیروی انتظامی نقش روشن و برجسته‌ای در امنیت بخشی به جامعه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران یادآور شد: امروز امنیتی که در کشور برقرار است، باعث غبطه خیلی از کشور‌ها شده است.

سرهنگ مکی، امنیت انتخابات در شهرستان دهلران عالی توصیف کرد و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را مهترین شاخصه ولایتمداری و بصیرت مردم دانستند.

او با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور زمینه و زیربنای انتخابات سالم را فراهم آورده است عنوان کرد: این زیبا است یک ملت، میلیونی به پای صندوق‌های رای می‌آیند و در آرامش و امنیت آینده و سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اضافه کرد:امیدوارم در این حماسه ملی به خوبی و با همیاری و همکاری مرزبانی، سپاه و بسیج سرافراز وظایف ضابطیت و اجرای قوانین انتخابات را با متانت و مردمداری انجام دهیم.

سرهنگ مکی حضور مردم در پای صندوق اخذ رای را وحدت اسلامی و پاسخی کوبنده به دشمنان این مرز و بوم دانست و از همراهی خوب مردم شهرستان دهلران با نیروی انتظامی و سایر مجریان برگزاری انتخابات تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.