استاندار البرز گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خلق حماسه ای بود که هرچه بیشتر در ایران اسلامی اتحاد و همبستگی را ایجاد کرد.

انتخابات حماسه ای برای اتحاد بیشتر بود/تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات قابل قدردانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز  در بازدید از سایت تجمیع صندوق های اخذ رای شهرستان کرج (شهید خدایی) افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گام دوم انقلاب مردم در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا وحدت و انسجام ملی را به جهانیان نشان دهند.

او افزود: مشارکت مطلوبی را دراستان البرز کمافی سابق درعرصه مشارکتی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که هیچ مشکلی با همراهی دست اندرکاران انتخاباتی و برنامه ریزی های منسجمی که بود بوجود نیامد.

شهبازی گفت: طالقان و بخش آسارا در استان البرز با توجه به دوری مسافتی که از مرکز استان (کرج) داشتند به موقع اقدامات موثر را در زمینه انتخابات انجام دادند.

او افزود: هیات اجرایی و هیات نظارت با تعامل و همراهی که داشتند در کنار عوامل نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ماموران امنیتی انتخاباتی پرشور را رقم زدند.

استاندار البرز گفت: یک روز پس از برگزاری انتخابات نیز با تلاش دست اندرکاران انتخاباتی، انتخاب مردم که قابل احترام برای مسوولان و مدیران است از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.