سازمان اورژانس بابل با تشکیل کمیته چهارشنبه سوری به استقبال چهارشنبه آخر سال رفت.

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: کمیته چهارشنبه سوری به منظور پیشگیری از حوادث و کاهش آسیب‌های برخی اقدامات پرخطر در چهارشنبه آخر سال تشکیل شد.

او افزود: آموزش در مدارس، تهیه کلیپ و تیزر، چاپ بنر و دیگر اقدامات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان، از برنامه‌های این کمیته خواهد بود.

غلام نیا روشن گفت: حوادث ناشی از این آتش بازی‌ها گاهی آن چنان به جان کودکان و نوجوانان می‌افتد که سال‌های سال آثار آن نه تنها از چهره که از یاد و خاطره افراد پاک نمی‌شود، این درحالی است که با کنترل و آگاهی بخشی و نظارت خانواده‌ها می‌توان آسیب‌های چهارشنبه آخرسال را کاهش داد.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: دانش آموزان از نگهداری مواد محترقه و منفجره خودداری کنند و خانواده‌ها مراقب کودکان و نوجوانان خود باشند و با آگاهی دادن آن‌ها را از خطرات مواد محترقه مطلع کنند.

غلام نیا روشن گفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل برای کاهش سهم صدمات در مدارس شهرستان بابل آموزش همگانی را مانند سال‌های قبل برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.