معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه:

بیش از ۸۲۰درخواست سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در استان کرمانشاه داریم

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: بیش از ۸۲۰درخواست سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در استان داریم و این نشان از جذابیت استان برای سرمایه گذاران و نیز تسهیل روند سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: باید از رویداد ۲۰۲۰برای ایچاد سرمایه گذاری و تحرک در اقتصاد گردشگری بیشترین بهره را ببریم.

حاتمی  با اشاره به عزم جدی استان در جهت جلب و جذب سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف به ویژه حوزه گردشگری گفت: بیش از ۸۲۰درخواست سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف در استان داریم و این نشان از جذابیت استان برای سرمایه گذاران و نیز تسهیل روند سرمایه گذاری است.

او  افزود: در گذشته روند پاسخ استعلام‌ها گاهی تا شش ماه طول می‌کشید، اما امروز آن را به کمترین زمان ممکن رسانده ایم و تمام زیرساخت‌ها را برای سرمایه گذاران نیز فراهم کرده ایم و امسال شاهد ورود جدی سرمایه گذاران خارجی به استان نیز بودیم که می‌تواند تحول بزرگی در اشتغالزایی ایجاد کند.

معاون استاندار سپس به رویداد۲۰۲۰ اشاره و اظهار داشت: رویداد گردشگری۲۰۲۰ می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری استان بخصوص گردشگری روستایی را به خوبی معرفی کند و ما باید از این رویداد برای ایجاد سرمایه گذاری و تحرک در اقتصاد گردشگری بیشترین بهره را ببریم.

او خواهان ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری شد و بیان داشت: کرمانشاه بهشت سرمایه گذاری است و قابلیت‌های بسیاری زیادی در عرصه گردشگری دارد و سرمایه گذاران در خصوص سرمایه گذاری در این حوزه هیچ آسیب و ضرری نخواهند دید و دولت نیز با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

 حاتمی در پایان گفت: در صورتی می‌توانیم به قطب گردشگری روستایی تبدیل بشویم که مسئه آموزش در روستا‌های هدف را جدی بگیریم و میزان مشارکت آن‌ها را افزایش دهیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.