فرمانده انتظامی مازندران در پیامی از همکاری و مشارکت مردم استان در تامین نظم و امنیت انتخابات قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم مازندران با پلیس در تامین امنیت شعبات اخذ رای و حضور مقتدرانه آنان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: حضور آگاهانه مردم سرزمین علویان در پای صندوق‌های اخذ رای، بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات مردم این دیار پرافتخار رقم زد.

مردم بصیر و ولایتمدار استان مازندران هوشیارتر از همیشه با عمل به وظیفه خطیر ملی، دینی و اسلامی خود مصمم و استوار همانند حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند و به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند که همواره پای این انقلاب ایستاده اند و برای اعتلای میهن عزیزشان هیچ واهمه‌ای به دل راه نخواهند داد.

این جانب ضمن قدردانی از همکاران عزیز انتظامی و مشارکت مردم فهیم استان مازندران با پلیس در برقراری امنیت شعبات اخذ رای که منجر به کسب این افتخار شده است، توفیق خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی عزیز را برای نمایندگان منتخب استان در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) تحت زعامت مقام عظمای ولایت از درگاه ایزد منان آرزو مندم.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.