مجتبی گلیج به مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در هند رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا در دهلی نو در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان را مغلوب کرد وی در دور دوم مقابل علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. گلیج در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۲ ماگومد موسی یف دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از قرقیزستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی ساتیوارت کادیان دارنده مدال برنز آسیا از کشور هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول در مصاف با سهراب شریپوف از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سوادکوهی در این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر گلیم جان یوزربایف از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.


ببشتر بخوانید:

شانس ۲ مدال طلا و ۲ برنز برای ایران/ سرلک حذف شد

توزیع اقلام ضروری میان روستائیان محروم مُمبین و پیگیری مشکلات مردم توسط قهرمان المپیک+ تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار