قدر دانی از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات

ریئس هییت ووشو شهرستان اندیکا از حضور آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام کریمی نورالدین وند ریئس هیئت ووشو شهرستان اندیکا با صدور پیامی از حضور آگاهانه مردم  این شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

متن پیام نورالدین وند به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لم یشکر مخلوق لم یشکرالخالق

با سپاس بی کران از خداوند بزرگ و متعال و تشکر خالصانه از همه مردم انقلابی و فهبم و مسلمان شهرستان‌های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا که به ندای مقام معظم رهبری و شهدای والامقام ایران اسلامی لبیک گفته و با حضور پرشور و انقلابی به پای صندوق‌های رای حضور یافتند و بااحساس تکلیف شرعی و قانونی خودشان جهت پیشبرد انقلاب اسلامی و قدرت افزایی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و حمایت قاطع از ولایت فقیه به صحنه آمدند و همچون انتخابات گذشته دشمنان اسلام و ایران خصوصا تو، طئه‌ها ودسیسه‌های آمریکای جنایتکار و انگلیس استعمارگر و اسرائیل عاصب و خون ریز را خنثی نموده اند.

امروز هم شهدا وهم خدای شهدا و رهبر شهدا (مقام معظم رهبری) از این حضور پر شور و عمل انقلابی و دشمن شکن شما شاد و راضی هستند.

خداوند بزرگ پاداش این کار خیر واین عمل صالح شمارا عزت و سلامتی وحسن عاقبت عنایت بفرمایند.

ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

وعده خداوند حق است و شما مردم بزرگ و انقلابی پیروز این میدان سیاسی و اجتماعی شده ای.

از همه دست اندرکاران و برگزار کننده گان و تامین کننده گان امنیت این انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز تقدیر وتشکر بعمل آورده می‌شود.

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.