رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از مردم خواست به شایعات توجه نکنند.

اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با کرونا/ مردم به شایعات توجه نکنندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتخاذ کلیه تدابیر لازم برای مقابله با کرونا در سطح استان گفت: تیم‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه در حال آماده باش هستند.

او افزود: پس از ارائه نکات آموزشی و افزایش سطح آگاهی عموم مردم، رعایت نکات بهداشتی از سوی این عزیزان برای پیشگیری از بیماری و پیگیری اخبار و اطلاعات از سوی دانشگاه و عدم توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی برای اطمینان خاطر مردم و بازگشت آرامش به سطح جامعه ضروری است.

شیرانی، رکن اول در پیشگیری از این بیماری ویروسی را شستشوی مکرر دست‌ها بیان و اضافه کرد: رعایت فاصله با افراد دارای علائم سرماخوردگی، دست ندادن به افراد، استفاده از دستمال کاغذی هنگام عطسه و سرفه و دست نزدن به چشم‌ها از دیگر نکات حائز اهمیت در رعایت بهداشت فردی است.

او ادامه داد: از آنجا که اطلاع رسانی دقیق و شفاف عامل مهمی در کنترل این بیماری به شمار می‌رود، اطمینان می‌دهیم که در صورت تأیید هر مورد مشکوک یا مبتلا به این ویروس در سطح استان، بلافاصله از طریق مراجع رسمی به اطلاع مردم عزیز رسانده شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار