مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وجود موارد مشکوک از بیماری کرونا ویروس در استان، گفت: تا این لحظه مورد مثبتی از وجود این بیماری در استان نداشتیم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  گفت: خوشبختانه تا این لحظه موارد مثبت از ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه نداشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به موارد مشکوک در استان، ادامه داد: بالاخره موارد مشکوک پیش می‌آئید نمونه‌ها را برای آزمایش تایید به تهران می‌فرستیم و تاکنون جواب‌ها در این رابطه منفی بوده است.

محمدی اضافه کرد: برای ایجاد تسریع در کار کرمانشاه به عنوان مرکز آزمایشگاهی در غرب و شمال غرب کشور معرفی شده، به زودی با استقرار کیت‌های آزمایشگاهی، نمونه‌ها این بیماری از استان‌های دیگر به کرمانشاه ارسال و در همین جا بررسی می‌شود.

او از مردم خواست مقداری تردد‌های روزانه خود را کم کنند و گفت: اساسی‌ترین موضوع الان در خصوص این بیماری ابتلا از طریق سطوح است، چون ویروس روی سطوح زنده می‌ماند تماس با سطوح آلوده و دست زدن به چشم‌ها، بینی و دهان خطرناک است.

محمدی همچنین از مردم خواست، برای استفاده از ماسک خیلی حساسیت نداشته باشند، استفاده از ماسک برای افراد بیمار توصیه می‌شود.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.