مهم‌ترین حوادث امروز چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

آتش سوزی در کارخانه حلاجی الیاف در کاشان

مسعود چایچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، گفت: این حادثه شب گذشته در بلوار راوند حکمت ۳۱ رخ داد و این کارخانه دچار آتش سوزی شد.

مسعود چایچی افزود: تیم‌های عملیاتی از ایستگاه‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ این سازمان با ۲۱ نیروی عملیاتی و با ۷ خودروی آتش نشانی سنگین و پشتیبانی به محل اعزام و موفق به مهار کامل آتش و جلو گیری از سرایت آن به کارخانه‌های همجوار شدند.

او گفت: علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست و کارشناسان کمیته علت یابی حوادث و آتش سوزی سازمان آتش نشانی در حال بررسی علت حادثه هستند.
 

توقیف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق درسمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رئیسیان" فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با اشرافیت و هوشمندی خود حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۳ دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه کامیون تریلر مشکوک و آن‌ها برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه رانندگان فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی جهت حمل کالای خود بودند گفت: در بازرسی از خودرو‌های وانت نیسان ۶ تن چوب بلوط و نیم تن ذغال و از خودروی کامیون تریلر تعداد ۱۰۰ بسته لامپ ال ال دی رشته‌ای یا نواری (ریسه) که همگی به صورت قاچاق حمل می‌شدند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم، ارزش محموله‌های مکشوفه در این عملیات را توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان و عنوان داشت: در این رابطه ۴ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

پلمب ۴ قلیان سرای غیر مجاز در شهرستان "خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در جامعه، طرح تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس در جریان اجرای این طرح ۴ واحد صنفی عرضه قلیان را به علّت فعالیت غیرقانونی و عدم رعایت قوانین صنفی برابر اجرای دستور مقام قضائی پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: در این عملیات ۲۰۵ جام قلیان و ۵۸۵ عدد متعلقات مربوط به آن جمع آوری و ۴ فرد متخلف نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ "جعفری نژاد" در پایان با اشاره به تداوم این گونه اقدامات نظارتی و کنترلی پیس خاطر نشان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم، بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند تا قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آن‌ها و یا گذراندن اوقات فراقتشان تبدیل نشوند زیرا در آنجا با دوستان نابابی آشنا می‌شوند که زمینه انحراف آن‌ها را فراهم می‌کنند.
 

دستگیری سارق با یک کیلو طلا

سرهنگ "رضا محمدی"فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از منزل وی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "مبارکه" قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند رد پای یک سارق سابقه دار را در این سرقت به دست آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان "مبارکه" گفت: با شناسایی متهم، ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در این عملیات یک کیلوگرم طلاجات مسروقه از مخفیگاه سارق کشف و پس از اقدامات قانونی تحویل مال باخته شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از نگهداری طلاجات، سکه و پول نقد بسیار زیاد در منزل خود جداً پرهیز کرده و آن‌ها را یا به صندوق‌های امانات بانک‌ها بسپارند و یا در گاوصندوق‌هایی که به صورت مخفی در دیوار تعبیه می‌شوند، قرار دهند.

محمدی گفت: مردم با رعایت اصول ایمنی و توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس و همچنین صرف هزینه برای نگهداری اموال و دارایی‌های خود می‌توانند، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.
 

کشف بیش از ۶۸ کیلو تریاک در "خورو بیابانک

سرهنگ " نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک اظهار داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "رشیدی" فرماندهی انتظامی شهرستان خورو و بیابانک به به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که از مرز‌های شرقی کشور به سمت گرگان در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی از خودرو ۶۶ بطری آب معدنی حاوی تریاک به وزن ۶۸ کیلو و ۷۵۵ که در صندق عقب خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و گفت:ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل راه‌های ورودی به شهرستان را تحت نظر دارند و با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و اجازه آلوده کردن جامعه را به آن‌ها نمی‌دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.