معاون معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و نوروز ۱۳۹۹، سیب درختی و پرتغال مورد نیاز استان به میزان ۶۵۰ تن تامین شد.

تامین ۶۵۰ تن میوه شب عید در سیستان و بلوچستانمحمد رفیع سلطانزاده معاون معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: به جهت تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال و نوروز ۱۳۹۹، سیب درختی و پرتغال تامین شد.

او  افزود: سهمیه در نظر گرفته شده سیب درختی برای استان ۳۰۰ تن است  که از آذربایجان غربی و سهمیه استان در جذب پرتغال تامسون ۳۵۰ تن می‌باشدکه از استان‌های شمالی وارد  می شود.

سلطانزاده ادامه داد: تا کنون ۲۷۴ تن پرتغال تامسون در سردخانه، ذخیره شده است و ما بقی پرتغال در نظر گرفته شده جهت جذب در مسیر است.

او  ادامه داد: طی هفته آتی سیب درختی سهمیه استان حمل و تحویل سردخانه‌های استان خواهد شد.

سلطانزاده در پایان خاطرنشان کرد: قیمت گذاری میوه‌های تنظیم بازار از طریق ستاد تنظیم بازار کشوری در زمان توزیع میوه ابلاغ خواهد شد و زمان توزیع میوه در سطح کشور در ایام پایانی اسفندماه امسال خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار