غلبه بر تلخی سرطان با شیرینی جشن تولد

مسئول گروه ورزشکاران خیر زرندی گفت: جمعی از ورزشکاران زرندی با اقدامی انسان دوستانه در نجات دانش‌آموزی که دچار بیماری سرطان شده بود اقدام به پرداخت هزینه درمان و گرفتن یک جشن تولد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فائزه رضازاده مسئول گروه ورزشکاران خیر زرندی گفت: یکی از دانش‌آموزان خردسال یکی از روستا‌های اطراف زرند به نام مصطفی دچار بیماری سرطان شده و والدینش توان پرداخت ۳۰ میلیون تومان برای پیوند استخوان را ندارند.

رضا زاده مسئول گروه ورزشکاران خیر زرندی افزود: بلافاصله در فضای مجازی به اطلاع دیگر دوستان رساندم و در نهایت مبلغ جمع‌آوری و این کودک ۹ ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت عمل جراحی پیوند استخوان پای راست قرار گرفت و از قطع پای این بیمار جلوگیری شد.

او گفت: از آنجا که این دانش‌آموز علاقه زیادی به دوچرخه داشت تصمیم گرفتیم که یک مراسم شکرگزاری در قالب جشن تولد برگزار کنیم که مورد استقبال دوستان نیک‌اندیش قرار گرفت و علاوه بر اهدای دوچرخه، کادو‌های متعددی به این دانش‌آموز اهدا شد.

یک مجموعه هنری در زرند درقبال این اقدام ورزشکاران زرندی نیزمکانی را برای برگزاری جشن تولد به‌صورت رایگان در اختیار این خانواده قرار داد.

دانش‌آموز ۹ساله زرندی به بیماری سرطان مبتلا است و گروهی جوان ورزشکار در زرند طی مراسمی چند برنامه فرهنگی و ورزشی را همراه با جشن تولد برگزار کردند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: اخبارورزشی ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار