رئیس کمیته مسابقات لیگ برترگفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

مسابقات فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه صادر شده و دستور سازمان‌ها از جمله وزارت بهداشت تمامی مسابقات فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. چون این اتفاق یک پدیده اجتماعی است و مدیریت آن از طریق وزارت بهداشت انجام می‌شود، ما تابع نظراتشان هستیم و با تمهیداتی که مسئولان داشته اند تا این لحظه مساعدت شده و دستور داده اند که مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود. همانطور که در مرکز بحران  این ویروس (چین) همین اتفاق افتاده و مسابقاتشان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

او با با پاسخ به این خبر مبنی بر تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر گفت: امیدوار هستم که این اتفاق رخ ندهد، اما چون این موضوع یک بحران و یک پدیده اجتماعی است که اتفاق افتاده و غیرمنتظره بوده، به طور طبیعی بر اساس شرایطی که وجود دارد تابع آن هستیم و تاکنون خوشبختانه به این نظر نرسیده اند که رقابت‌ها تعطیل شود و ما در برگزاری مسابقات مصر هستیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر با اشاره به تعطیلی رقابت‌های سری A  در ایتالیا تصریح کرد: درحال حاضر در بحث کنترل شیوع ویروس کرونا هستیم و در خصوص ابتلا به این بیماری اتفاقی آنچنانی در ایران نیفتاده  است، به همین دلیل مسئولان همکاری لازم را در این زمینه دارند. ما نیز کمک می‌کنیم که این اتفاق نیفتد و به شرایط ابتلا نرسیم. در مناطقی از ایتالیا مسئله ابتلا پیش آمده بود که اعلام قرنطینه کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار