کادر فنی و کادر پزشکی باشگاه استقلال برای محود کردن فعالیت بازیکنان این تیم در فضای مجازی قانون جدیدی وضع کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   گفته می‌شود کادرفنی و پزشکی باشگاه استقلال با اعمال قوانینی، فعالیت بازیکنان این تیم را در فضای مجازی محدود کرده است تا آبی پوشان از این پس وقت کمتری را در فضای مجازی بگذارنند و برای بازی‌های مهم پیش رو تمرکزشان را از دست ندهند.


بیشتر بخوانید: تیکه سنگین رحمتی به دروازه‌بان استقلال


ظاهرا کادرفنی باشگاه بازیکنان را از فعالیت در فضای مجازی برای ساعاتی مشخص منع کرده است و بازیکنان استقلال تنها در یک بازه زمانی مشخص حق فعالیت در رسانه‌های اجتماعی را خواهند داشت.  

پیش از این سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در فضای مجازی با سید مهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو و کاپیتان پیشین استقلال درگیر شد و برخی‌ها همین موضوع را دلیل عملکرد نه چندان خوب دروازه بان استقلال در بازی با الاهلی عربستان دانستند و اعلام کردند این بحث و جدل‌ها باعث شد حسینی در این دیدار مهم تمرکز کافی نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: خداحافظی بازیکن استقلال از فضای مجازی


حدود ۲ هفته پیش محمد دانشگر با پاک کردن تمام پُست‌های اینستاگرامی خود و انتشار یک استوری، خداحافظی اش از فضای مجازی را اعلام کرد. اکنون با وضع قوانین جدید و محدود کننده از سوی کادرفنی و پزشکی استقلال، به نظر می‌رسد حضور آبی پوشان در فضای مجازی کم رنگ‌تر از همیشه شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار