مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه در این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت از مغازه‌ها در این شهرستان و استان گلستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است، به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و ضمن اعتراف به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
دیگه نزدیک عیده و سارقین برای سرقت از منازل خیز برداشتن، پس یادمون باشه که در، بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها تنها معابر ورود سارقین هستند که اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، ... و پنجره ها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند