رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان اردبیل بدو اغماض برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در جلسه ای که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، دادستان و سایر اعضای کارگروه تشکیل شده بود گفت: با محتکران و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان اردبیل بدو اغماض برخورد می‌‌شود.

او با اشاره به گفته ها و تاکیدات مسئولین وزارت بهداشت در خصوص استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است، اظهار داشت: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان بوجود آمده متاسفانه برخی از افراد دست به سوء استفاده زده اند و مبادرت به گرانفروشی و احتکار آن کرده اند لذا در صورت مشاهده نگهداری و انبار ماسک و مواد ضد عفونی کننده ، با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و ... موارد را از طریق سامانه ارتباطی 124 اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.