استاندار مازندران گفت: در نشست امروز قرارگاه پدافند زیستی درباره ادامه دار بودن تعطیلات مدارس استان تصمیم گرفته شده است.

حسین زادگان استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مدارس مازندران به خاطر این‌که روز جمعه دوم اسفند به عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شده بودند و افراد زیادی در این مراکز آموزشی رفت و آمد می‌کردند دو روز تعطیل شد.

او به بیان این که متناسب با شرایط و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا احتمال تعطیلی مدارس استان در آینده نیز وجود دارد، گفت: هر دو روز برای تعطیلی مدارس استان ، تصمیم گیری می شود و با توجه به اینکه یکشنبه و دوشنبه مدارس تعطیل هستند برای تعطیلی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، فردا شب تصمیم گیری می شود.
 
استاندار مازندران گفت: بیش از ۵۶۰ هزار دانش‌آموز مازندرانی با خانواده‌های خود بیش از یک میلیون نفر جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و ظرفیت مناسبی برای مقابله با کرونا هستند.

حسین زادگان با بیان اینکه برای آموزش و پرورش استان در این خصوص وظایفی در نظر گرفته شده است، افزود: دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها در طرح سفیران سلامت می‌توانند از طریق سامانه‌های ارتباطی که وجود دارد در این امر کمک کنند.


بیشتر بخوانید: تایید مرگ یک نفر بر اثر بیماری کرونا در مازندران + فیلم



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
تعطیل کنید ویروس کرونا با کسی شوخی نداره شما ک میگید بیخیال کرونا بشید خدایی نکرده اتفاقی برای بچه بیفتد کی میخواد جواب گو باشد
Netherlands
S
۲۰:۵۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خواهش میکنم دیگه بسته تعطیلی خواهش میکنم لطفا لطفا مدارس رو باز کنید اخه ما دانش آموزا چجوری تو تلویزیون درس بخونیم خواهش میکنم بسته دیگه مدارس رو باز کنید ما اخر سال باید بریم امتحان بدیم تو تلوزیون که نمیشه خیلی عقب هستیم کرونا رو بیخیال شید لطفا از کار و زندگی افتادیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
مدارس نباید باز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
تعطيل كنيد ١٠ اسفند كرونا امده و درمان ندارد