رئیس سنجش آموزش پزشک گفت: ثبت نام  سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از فردا تا ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و ‍ پیش از این قرار بود ثبت نام از امروز آغاز شود.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹  از فردا خبر داد و گفت: ثبت نام  سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از فردا تا ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و ‍ پیش از این قرار بود ثبت نام از امروز آغاز شود.

حیدرزاده ادامه داد: آزمون به صورت الکترونیک و در ۱۷ شهر اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، گیلان، مشهد، همدان و یزد و ۱۹ حوزه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: ثبت نام به صورت اینترنتی، از ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۵/۱۲/۹۸ تا ساعت ۱۶:۰۰ روز دوشنبه ۱۲/۱۲/۹۸ از طریق همین سایت انجام می­‌شود.


بیشتر بخوانید: جزئیات آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد


حیدرزاده اظهار کرد: به منظور آشنایی داوطلبان با چگونگی آزمون­های الکترونیک، پیش از آزمون اصلی یک نوبت آزمون آزمایشی برگزار می­شود که جزئیات آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد:‌ با توجه به اینکه هر حوزه ظرفیت محدودی دارد الویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار