وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر آمادگی این وزارتخانه با همکاری با آستان قدس رضوی در حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

آمادگی وزارت بهداشت برای حفظ سلامت زائران حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات و همکاری‌های آستان قدس رضوی،  با دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدردانی کرد.

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این گفت و گو با اعلام آمادگی این نهاد برای همکاری با وزارت بهداشت، اهتمام جدی این وزارتخانه به سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا، گفت: حفظ سلامت زائران بارگاه منور رضوی،  اولویت نخست آستان قدس رضوی است و بر این اساس آمادگی داریم به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، براساس سیاست‌های وزارت بهداشت،  عمل کنیم.

او تصریح کرد: آستان قدس رضوی به منظور حفظ سلامت زائران،  موظف به همکاری با وزارت بهداشت است و از مسئولان حوزه سلامت کشور،  انتظار می‌رود در حفظ سلامت زائران و مجاوران،  اهتمام جدی داشته باشند.

آستان قدس رضوی از ابتدای بهمن ماه امسال،  اقدامات پیشگیرانه خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  برای حفظ سلامت زائران، کارکنان، خدمه و خادمیاران این مضجع شریف آغاز کرده است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۸
شايد بهتر باشه حرم تعطيل بشه و زوار از بيرون زيارت كنن
البته ميشه ال سي دي هاي بزرگي گذاشت تا مردم بصورت زنده داخل حرم رو ببينن
در غير اينصورت هيچ زائري بدون ماسك و دستكش نبايد بره تو حرم