مقاومت فلسطین: دشمن صهیونیست تاوان جنایت‌هایش را خواهد پرداخت

گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد تلاش دشمن صهیونیست علیه مقاومت پیروز نخواهد شد و آنان تاوان جنایت‌های خود را خواهند پرداخت.

مقاومت فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای اعمال معادله‌ها و قواعد جدید درگیری با مقاومت هرگز پیروز نخواهد شد.

این گروه‌ها افزودند: «تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مردم ما و اعدام آن‌ها با خونسردی کامل، جنایت‌هایی هستند که دشمن تاوان آن‌ها را پرداخت خواهد کرد.»

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز پیش از این اعلام کرد جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رفتار اشغالگران صهیونیست با جسد شهید فلسطینی در خان یونس را «وحشیانه» خواند و هشدار داد که این جنبش انتقام خون شهدا را می‌گیرد.

بر این اساس سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هشدار داد: «دستان روی ماشه انتقام خون شهیدان را خواهند گرفت همانطور که با گلوله باران تل آویو پیش از این انتقام گرفته است.»


بیشتر بخوانید: شلیک ۲۰ راکت فلسطینی به سوی اراضی اشغالی


همزمان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامد‌های رفتار وحشیانه نظامیان صهیونیست با پیکر یک شهید فلسطینی به اشغالگران هشدار داد.

صبح امروز (یک‌شنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی شماری از جوانان فلسطینی در شهرک عبسان در شرق خان یونس تیراندازی کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر آن به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی پس از این با بلدوزر به جسد این شهید فلسطینی بی حرمتی کردند و با وجود تیراندازی شماری از جوانان فلسطینی سعی داشتند جسد هموطن شهید خود را باز پس گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار