بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: حضور هواداران به ما خیلی کمک می‌کند و معنی ندارد که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از بازی با ذوب آهن گفت: خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم، زیرا پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود و می‌خواستیم خودمان را بالای جدول نگه داریم.  متاسفانه بدون تماشاگر بازی کردیم و این موج منفی برای ما به حساب می‌آمد، زیرا  حضور آن‌ها خیلی به ما کمک می‌کند.

کریمی درباره برگزار نشدن بازی پرسپولیس و سپاهان  گفت: من نمی‌توانم درباره این اتفاق نظر بدهم، اما اگر نگرانی ها به خاطر شیوع بیماری است، باید تمام بازی‌ها لغو شود، زیرا بازی بدون تماشاگر معنایی ندارد.


بیشتر بخوانید: رضاوند: داور دیدار استقلال - ذوب آهن عملکرد خوبی داشت


کریمی افزود: اگر کسی این بیماری را داشته باشد تا مدتی مشخص نمی شود. اینکه در این مدت با هم ارتباط داشته باشیم احتمال انتقال بیماری را افزایش می‌دهد.

کریمی درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: این مربی در تیم‌های خوبی نبوده، اما نتایج خوبی کسب کرده  و فوتبال خوبی ارائه داده است.  

او بیان کرد: من ۸ روز تمرین نکردم و سرماخوردگی داشتم و امروز به خاطر تیم و کمبود بازیکنان، با وجود مصدومیتی که داشتم، با تمام توان بازی کردم.   

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار