مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از صدور یک هزار و ۹۷۷ پروانه رایگان برای واحد‌های احداثی سیل زده در سطح استان ایلام خبر داد.

صدور یک هزار و ۹۷۷ پروانه ساخت برای واحد‌های احداثی سیل زده ایلام

محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت: تاکنون یک هزار و ۹۷۷ پروانه رایگان برای واحد‌های احداثی سیل زده در سطح استان ایلام صادر شده است.

او ادامه داد: تاکنون ۲ هزار و ۱۳۳ مورد آواربرداری، یک هزار و ۹۷۹ مورد پی کنی و یک هزار و ۹۳۶ مورد آرماتور گذاری و اجرای فونداسیون انجام شده است.

محبی مطرح کرد: همچنین یک هزار و ۶۱۲ مورد دیوارچینی و یک هزار و ۲۴۰ مورد نیز اجرای سقف برای واحد‌های احداثی سیل زده در کل استان صورت گرفته است.

او بیان کرد: تاکنون ۲۱هزار و ۸۷۶ واحد شهری و روستایی متقاضی دریافت تسهیلات بانکی بوده اند که از این بین ۳ هزار و ۵۹۲ واحد احداثی، ۱۴ هزار و ۵۲۰ واحد تعمیری و ۳ هزار و ۷۶۴ واحد نیز معیشتی بوده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام افزود: درخواست دریافت تسهیلات بانکی تمامی متقاضیان بررسی گردید و پس از بررسی‌های صورت گرفته، تعداد ۱۶ هزار و ۶۳۸ واحد مورد تایید قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.