راهیابی فیلم مستند خاتمه به فستیوال AMDOCS

فیلم مستند خاتمه برای حضور در نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند آمریکا AMDOCS انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی زارعی کارگردان این مستند گفت: بر اساس جدول برنامه‌های این فستیوال، مستند خاتمه روز شنبه ۹ فروردین ۹۹ برابر با ۲۸ مارس ۲۰۲۰ در سالن تیرستون اکران می‌شود.

او، بیان کرد: خاتمه مستندی ۹۰ دقیقه‌ای از زندگی یک دختر مهاجر افغانستانی در شیراز است که در کودکی با فشار خانواده‌اش به عقد شوهرخواهر خود در می‌آید که روایت برادران زارعی از آنچه در درون خانواده‌های درگیر در ماجرای خاتمه می‌گذرد است.

زارعی تصریح کرد: نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند آمریکا (AMDOCS) از ۲۷ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۸-۱۲ فروردین ۹۹) در پالم اسپرینگ کالیفرنیا برگزار می‌شود.

به گفته یکی از کارگردانان این فیلم، Magazine Movie Maker رویداد سینمایی را یکی از ۵۰ فستیوال فیلم مستند برتر دنیا می‌شناسد که می‌تواند برای هر فیلمسازی جذاب باشد.

از عوامل این فیلم می‌توان به علیرضا علویان طراح صدا، بابک حیدری تدوینگر و ستار اورکی آهنگساز اشاره کرد.

مستند خاتمه پیش‌تر در جشنواره‌های لایپزیک، فلورانس، پراگ و سینماحقیقت حضور داشته است و یک شرکت فرانسوی رفت فیلمز (RAFT films) حق پخش بین‌المللی این فیلم مستند را در اختیار دارد.

نهمین دوره جشنواره فیلم‌های مستند آمریکا از ۲۷ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۸-۱۲ فروردین ۹۹) در پالم اسپرینگ کالیفرنیا برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار