مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین به گرانفروشان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی در پی شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

 هوشنگ محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، به گرانفروشان و احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی در پی شیوع ویروس کرونا هشدار داد و گفت: بدون چشم پوشی و برابر قانون در اسرع وقت با متخلفان برخورد می‌شود.

او اضافه کرد: گشت‌های مشترک روزانه این اداره کل با دستگاه‌های ذی ربط برای رسیدگی به گرانفروشی و احتکار ماسک، دستکش یکبار مصرف و کلیه اقلام بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

محمدی افزود: تعزیرات حکومتی استان قزوین در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات با قید فوریت است و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t۱۳۵.ir به این دستگاه اعلام کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در این زمینه قیمت اعلامی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای ما مبنا است و چنانچه سقف قیمت براساس کیفیت کالا‌های موجود در بازار مشخص باشد، قطعا با این تخلفات بطور قاطع رسیدگی می‌کنیم.

محمدی اظهار داشت: از کارخانه‌های تولیدی هم درخواست داریم تا الزامات قیمت گذاری کالا‌ها را رعایت کنند.

به گفته او ، دو روز پیش متصدی یک واحد تجهیزات پزشکی به دنبال احتمال شیوع ویروس کرونا، ماسک و ژل شستشو را در یک انبار احتکار کرده بود که به دام قانون افتاد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت : این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن برای رسیدگی به شعبه مربوط ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.