مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: به منظور حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همه مسابقات ورزشی رشته‌های مختلف در استان و شهرستان‌های تابعه تا اطلاع ثانونی لغو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی گفت: براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان مسابقات لیگ‌های مختلف کشوری نیز به میزبانی هر شهری که باید بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

او افزود: ستاد پیشگیری از گسترش «کرونا ویروس در ورزش» به منظور مبارزه با انتقال این نوع بیماری و پیشگیری از مبتلا شدن جامعه ورزشی و تماشاگران مسابقات مختلف ورزشی با توجه به شرایط جدید بهداشتی و هماهنگی‌های به عمل آمده با وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین وزارت ورزش و جوانان برگزاری همه مسابقات ورزشی کشور همچنان در لیگ‌های مختلف ادامه دارد، ولی بدون حضور تماشاگر خواهد بود.

جولایی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ‌های مختلف کشوری به میزبانی کردستان نیز بدون تماشاچی برگزار می‌شوند، یادآور شد: رقابت‌های ورزشی، کارگاه‌های آموزشی و اردو‌های ورزشی سطوح استانی و شهرستانی در سنندج و دیگر شهر‌ها نیز تا ۱۰ روز آینده تعطیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تمام باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز ملزم به رعایت موازین بهداشتی هستند، تاکید کرد: همه این اماکن باید ضدعفونی شوند و به آنان توصیه شده به افراد مشکوک به سرماخودگی اجازه حضور در باشگاه را ندهند تا سلامت دیگران به خطر نیافتد.

جولایی با اشاره به اینکه فرمانداری شهرستان سنندج در حال رایزنی با وزارت ورزش و جوانان است تا لیگ‌های کشوری که به میزبانی این شهر قرار است برگزار شود، لغو گردد، افزود: خانه بستکبال کردستان ساعت ۱۶ فردا میزبان نبوغ اراک در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور است که بازیکنان کردستانی تمایلی به انجام این دیدار ندارند و می‌خواهند تا این بازی به تعویق بیافتد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.