تصاویری دیدنی از طوفان سهمگین شن و ماسه را مشاهده می‌کنید.

البه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اخبار منتشر شده در یکی از سایت‌های خارجی، به تازگی جزایر قناری اسپانیا و مسافران و گردشگران این منطقه شاهد طوفان سهمگین شن و ماسه بوده‌اند که میزان دید در هوا را کامل از بین برده و تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی را لغو کرده است. طی این حادثه، توده‌های قرمز ابر مانند، گرد و غبار فراوان و بیپایانی را با خود به این جزایر آورده و سبب از بین رفتن کامل دید، سوزش چشم، وحشت مردم و مسافران و همچنین ایجاد مشکلات دیگر شدند.

بر همین اساس مقامات کشور شرایط را اضطراری اعلام کرده و به مردم و سازمان‌های مختلف برای مراقبت و جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر هشدار دادند. در حالی که این وضع پایدار نخواهد بود و شاید تا چند روز آینده شرایط به حال عادی برگردد، اما هم اکنون پرواز‌ها تعلیق شده و مسافران در فرودگاه‌ها و مراکز اقامتی منتظر هستند.

 

ال

ال

ال

این طوفان که به شکل توده‌ای ابر قرمز رنگ، وارد جزایر قناری شده بود گرد و غبار فراوان و بی‌پایانی را با خود به همراه آورد که مقامات و مردم را به ترس واداشته و مسافرانی که قصد برگشت به شهر‌ها و کشورهایشان را داشتند را برای ساعت‌ها در فرودگاه‌ها و اماکن اقامتی دیگر زندانی کرد. درحالی که مسافران همچنان منتظر خبر از سرگیری پرواز‌ها هستند، اما کارمندان روابط عمومی فرودگاه از مردم خواستند برای اطلاع از انجام پرواز‌ها با روابط عمومی فرودگاه تماس بگیرند و از وضعیت موجود، مطلع شوند.

ال

ال

 

بیشتر بخوانید: حمله هولناک سگ وحشی به دختربچه ۵ ساله


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.