رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس گفت : بیمارستان طبس برای پذیرش بیماران احتمالی مبتلا به کرونا تجیز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس  با اشاره به اینکه قسمت پشت سی سی یو بیمارستان طبس برای بیماران احتمالی تجهیز شده است گفت: از نظر دارو و ذخیره سرم امادگی کافی داریم.

او افزود: تا امروز هیچ مورد مثبت کرونا ویروس در طبس مشاهده نشده، با اینحال قسمت پست سی سیو برای بیماران احتمالی تجهیز و آماده شده است، ست‌های محافظتی برای پرستاران و نیرو‌های بیمارستان نیز آماده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طبس  کمبود دارو  اظهار کرد : در این مورد هیچ هیچ مشکلی وجود ندارد. تا شهریور سال آینده سرم ذخیره و تا شش ماه آینده هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

 گازرانی گفت: علی رغم تمام تنگناها، وزارت بهداشت سنگ تمام گذاشته و اصل کار که دارو و لازمه حیات بیمار است در دسترس است.

او با بیان اینکه این ویروس خیلی وخیم و کشنده نیست افزود: در خصوص ویروس کرونا رعایت موارد بهداشتی بسیار موثر است و این فکر که چین با همه پیشرفتگی، آن همه کشته داده و ما نمی‌توانیم با آن مقابله کنیم فکر نادرستی است.

رییس شبکه بهداشت طبس ضمن تاکید بر عدم توجه به شایعات گفت: با این که تاکنون مورد مثبتی مشاهده نشده، اما هیچ تضمینی برای عدم شیوع ان نیست لذا رعایت موارد پیشگیرانه بسیار مهم است.

گازارنی تاکید کرد: همشهریان از رفت و امد‌های غیر ضروری بپرهیزند و توجه داشته باشند تعطیلی مدارس نیز صرفا در جهت ماندن در خانه و جلوگیری از شیوع بیماری است و لذا از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.