نشست ویژه فرمانداران استان برای هم‌اندیشی و هماهنگی در مقابله با شیوع بیماری کرونا در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 بیماری کرونابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدابراهیم الهی‌تبار امروز در نشست ویژه فرمانداران استان برای هم‌اندیشی و هماهنگی در مقابله با شیوع بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: ما تجربه‌های مختلفی در خصوص بیماری‌های مسری داشته‌ایم و در این مورد هم وزارت بهداشت متولی امر است و مسؤولیت در استان بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است و‌ همه باید به دانشکاه کمک کنیم.

او ادامه داد: محدودیت امکانات وجود دارد، اما همدلی ما و‌ مشارکت مردم در این زمینه بسیار موثر است و لازمه آن‌هم آموزش است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: فرمانداران، فضا و ظرفیت‌های مناسب را وارد میدان کمک کنند و برخورد با این ویروس تبدیل به معرفت خوب و‌ شناخت کامل شود.

الهی‌تبار  بیان کرد: برنامه‌های ویژه مکان‌های تجمعی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش حسب مصلحت دانشگاه علوم‌پزشکی اقدام شود.

او افزود: حضور برخی فصاها مثل باشگاه‌های ورزشی، کتابخانه‌ها و رستوران‌ها اختیاری است و فعالیت آن‌ها ممنوع نمی‌شود، اما خود مردم باید تشخیص دهند و ‌مواظب سلامت خود باشند.

الهی‌تبار با بیان اینکه آموزش مناطق مرزی و مرزنشینان بسیار مهم است، گفت: حضور مردم‌ در مجالس ترحیم و امثال آن و‌ نیز ملاقات بیماران توسط خود مردم مراعات شود تا مانع ابتلا به ویروس  کرونادر این مراکز تجمعی شوند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.